joi, 7 aprilie 2016

Preferatele lunii MARTIE / 2016

Sunt foarte entuziasmata sa introduc si eu pe blog o noua rubrica, este prima luna in care postez preferatele mele, gasiti si pe YouTube filmuletul aferent. Nu am stiut cum este mai bine, daca ar trebui sa postez si pe YouTube si pe blog, m-am gandit ca nu toata lumea prefera sa se uite la filmulete, asa ca m-am hotarat sa postez pe ambele retele, in caz ca cineva doreste sa citeasca articolul, nu sa asculte.
Asadar va prezint preferatele lunii MARTIE!!




Martie este luna preferata din an, odata pentru ca avem sarbatori dedicate femeilor, pentru ca este ziua mea de nastere, dar si pentru ca deschide un nou sezon, frumos si cald. Primavara este perioada cea mai frumoasa din an, dupa Craciun as zice eu, sau poate ca sunt pe acelasi loc in sufletul meu...
Voi ce spuneti?

O sa va spun cateva cuvinte despre fiecare produs in parte ca sa va faceti si voi o idee despre fiecare, sau puteti da un click aici si mergeti pe YouTube daca aveti 15 min. la dispozitie.

1. LA Girl Pro Concealer - Porcelain
Este atat de iubit si mediatizat incat abia asteptam sa il incerc si eu, este bun pentru pretul pe care il are, acopera eficient si rezista chiar binisor.

2. Inglot Gel Eyeliner - 68
Am cumparat acest produs pentru a il folosi pe waterline dar si ca baza pentru fardul de pleoape. Functioneaza perfect in ambele scopuri, sunt incantate, insa pentru linii grafice nu il gasesc potrivit pentru ca  nu este suficient de pigmentat (in comparatie cu tusul negru de la ei)

3.Maybelline Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner - Black
Tot o noutate a fost si acesta, m-am bucurat de el in fiecare zi si are nota buna de la mine. Nu este cel mai bun eyeliner din lume dar de zi cu zi este foarte ok. Perzista bine, este suficient de pigmentat si nu da semne de uscare momentan.

4. Pigment Glazel Visage - 08
Este un pigment rose-gold pe care eu il aplic pe toata pleoapa, mai ales atunci cand sunt in graba si nu am timp decat de eyeliner si mascara. Il am de ceva timp si este un preferat permanent.

5. Boys n Berries - 05 Chastity
Un ruj superb si foarte potrivit pentru zi, raport calitate/pret foarte bun, eu sunt multumita.
Am vorbit despre rujurile astea aici. 

6. Sally Hansen Instant Cuticle Remover
Un produs super daca nu obisnuiti sa va taiati cuticulele. Eu procedez in felul urmator: imi aranjez forma unghiilor, dupa care aplic pe cuticule acest gel, astept doua minute si le imping cu un betisor de lemn. Eu am observat ca aspectul acestora este imbunatatit si sunt  vizibil micsorate atunci cand se usuca complet, in cateva minute (eu aplic oja dupa jumatate de ora pentru ca in timp cuticula se mai strange cand se deshidrateaza complet).

7. Dry & Go Drops Sally Hansen
Nu am cuvinte, doar de lauda si atat. Inainte uram sa ma dau cu oja si sa astept doua ore.Cu aceste picaturi oja se usuca complet in jumatate de ora. Suprafata este deja uscata in doua minute, insa in jumatate de ora poti face orice cu mainile fara sa se strice manicura. MAGIC!

8. Sally Hansen Miracle Gel - 480 Wine Stock
Super aceste oje, am doar doua nuante si imi plac tare mult, cele mai bune oje pe care le-am incercat, au un pret pe masura, dar daca le prindeti la oferta eu spun ca merita.
Imi doresc mult si Top Coat-ul cu efect de gel dar nu il gasesc pe nicaieri, doar online.

9. La Roch Posay Cicaplast Crema de maini
Un produs excelent pentru maini foarte uscate dar si pentru ten (ocazional). Eu aveam mainile foarte crapate, sangeram intre degete unde pielea se crapa. M-a ajuta si cand o aplic pe ten, de la exfoliant mi se usuca tenul uneori, o aplic odata pe saptamana, cam asa. Ca ingrediente este foarte ok, este sigura si pentru ten, dar aplicata rar pentru ca poate bloca porii.

10. Ulei de cocos Adams
L-am achiztionat pentr ingrijirea parului, dar este bun si pentru corp. De asemenea, poate fi folosit si pentru uz intern.

11. Sampon Nizoral
12. Sampon Aloe Bio 50
Singura combinatie care a reusit sa ma scape de cojitele de pe scalp si de mancarime. Nizoral va exista mereu in casa mea atunci cand am nevoie de el, iar Aloe Bio este un sampon bland, potrivit pentru parul uscat. Cu toate astea Nizoral a daunat parului, lungimile sunt mai uscate si deshidratate. Acum am tuns mult din par si incerc sa repar daunele, dar tot i-as ridica statuie pentru ca m-am chinuit doi ani sa imi vindec scalpul.

13.Carolina Herrera VIP Rose
L-am primit de ziua mea, luna aceasta si il ador, este minunat. Este suav, jucaus, sexy, elegant, frumos si pentru tineret si pentru doamne, este in top 3 pentru mine, nu stiu daca pe locul 1, este prea devreme sa-i dau acest titlu.

14. Soni de Andrei Ruse
Mi-am propus sa citesc macar o carte pe luna.
Soni este o tanara de 26 de ani care traieste in Bucuresti, are un job, are o locuinta, are o viata normala...Dar Soni afla ca are cancer la stomac si 5-6 luni de trait. Din acest moment decide sa renunte la job, si la tot ce o definea, se rade in cap si decide sa duca o viata ce nu-i va aduce cinste, se afunda in droguri si sex, refunzand sa lupte intradevar cu cancerul. Decade foarte mult, dar are parte si de iluminare. Eram curioasa care va fi sfarsitul, a fost usor...neasteptat.


Va multumesc pentru vizita si va doresc o zi superba!