duminică, 26 aprilie 2015

Dramatic Look: Black Smokey with Purple Glitter



Am promis ca o sa incerc sa realizez mai multe lookuri drept inspiratie pentru petrecerea de banchet, asadar revin cu al doilea look (primul il gasiti aici).
De data asta am ales ceva mai dramatic, am folosit mult negru si am aplicat gene false foarte dese. Practic am realizat un smokey eyes clasic in nuante neutre peste care am adaugat un glitter mov, metalic.
In coltul intern si pe jumatate  din pleoapa inferioara am aplicat un pigment Parisax in nuanta Ipanema, acesta este mov la origine dar isi schimba nuanta in functie de lumina, este superb.
Celelalte farduri folosite sunt din paleta Morphe 35N. Ca o paranteza, imi place mult aceasta paleta, contine numai farduri neutre, complet mate, genul de trusa care completeaza orice look.
Cred ca machiajul acesta merge bine la o rochie glamour, fara  prea multe accesorii, completata de o personalitate puternica si rebela.
Am ales un ruj dulce, roz,  intr-o nuanta destul de intensa avand in vedere ochii accentuati. Daca preferati un ruj mai cuminte, cel mai potrivit ar fi un  roz nude, sau un nude clasic.

Enjoy! :*













Produse folosite pentru machiaj:* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)Ten: Lioele Triple  The Solution BB Cream      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corectorNyx HD Concealer (Fair)        Pudra Lioele Secret Pore HD        Sephora Bronzing Powder(moyen medium)Sleek Contour Kit (Light)
Iluminator Hourglass (Luminous Light)
Ochi:Nyx Eyebrow Gel (Brunette)
        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer       Morphe 35N Neutral Matte PaletteGlitter AuraInglot Gel Eyeliner L'oreal Miss Manga MascaraAdeziv DUOGene false Red CherryLips:  She Lipliner (002)Diego Dalla Palma Lipstick
Pensule: Bdellium Tools,Sigma si Zoeva


Multumesc pentru vizita!