duminică, 15 martie 2015

Wearable Arabic Eyes Makeup using Bornprettystore Eyeshadow Palette


Acum cateva saptamani am primit  un colet de pe bornprettystore.com,  il asteptam de mult timp, imi era teama ca nu va mai ajunge. In  momentul in care le-am comandat erau reduceri pe site si am luat produsele la preturi foarte avantajoase. Am vrut sa incerc doua palete de farduri pe care le-am vazut laudate si pe You Tube si am vazut ca au referinte bune pe siteul lor. Am fost surprinsa placut, nu aveam asteptari atat de mari pentru ca in ultima vreme am incercat produse foarte iubite si am fost oarecum dezamagita pentru ca nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor. In fine, asta este alta poveste.
Am ales doua palete de farduri, una cu nuante complet ,mate si cea de mai jos cu majoritatea nuantelor metalice. O veti vedea astazi pe cea de-a doua.
Intind mereu cu drag mana dupa ea, fardurile sunt cremoase si pigmentate si le folosesc deseori pe pleoapa mobila pentru un machiaj de zi. Imi place ca se poate realiza cu ea un machiaj complet, contine 4 nuante mate, alb, doua nuante medii de maro pe care le folosesc ca si culori de tranzitie si un negru mat. Trebuie sa mentionez ca am fost surprinsa de fardul negru, cu adevarat intens, a trebuit sa aplic asa cate putin ca sa nu imi intunec ochii prea mult, voi face un smokey foarte dark cu el.
Cam asta a fost pentru astazi, am considerat ca merita mentionata aceasta paletuta deoarece calitatea este foarte buna pentru pretul pe care il are.
O gasiti aici paleta.














Produse folosite pentru machiaj:

* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Max Factor Lasting Performance Foundation (102)
      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzin Powder(moyen medium)
Sleek Faceform (Light)
Flormar Terracotta Blush On (40)

Ochi:
Makeup Revolution Eyebrow Tint (Light)

        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

        Bornprettystore Eyeshadow Palette

Diego dalla Palma Gel Eyeliner

Eyeliner Lichid Collistar (Gold)
  
          L'oreal Miss Manga Mascara

Lips:  Shee Lipliner(nude) + Rimmel London Lipstick 

Pensule: Bdellium Tools si Zoeva

PS: Am un cod de reducere pe bornprettystore.com in caz ca doriti sa il folositi, HAL91 pentru 10% reducere.