duminică, 22 februarie 2015

Review Set 12 pensule pentru ochi Bdellium Tools (Studio Eyes 12pc.Brush Set)


Folosesc de cativa ani aceleasi pensule pentru machiaj, probabil voi avea mereu o sensibilitate pentru ele si in continuare lucrez cu ele pentru ca isi fac treaba foarte bine, nu si-au schimbat forma, etc. Ulterior mi-am cumparat si dubluri, sau variantele noi din par sintetic, sau una,doi pensule mai fitoase... M-am obisnuit eu cu ele si tot le iubesc, tot intind mana dupa ele, nu vreau sa lungesc subiectul, am facut review aici si aici pentru ele daca vreti sa stiti despre ce vorbesc.
Am decis sa imi fac un kit mai mic de pensule pentru uz personal pe care sa le pot cara mai usor cu mine daca plec pe undeva si raman peste noapte, mi-am dorit in acelasi timp sa am strictul necesar dar sa nu imi lipseasca nimic pentru un machiaj complet, de orice dificultate. Eu imi tin pensulele intr-un toc negru destul de voluminos si greu, pentru ca este indesat cu...nu stiu... sunt indesate peste 50 de pensule, in jur de 70, iar separat mai am un etui ce contine cateva pensule pentru fata. Deci imi era imposibil sa il car cu mine si imi era si mai lene sa aleg 10 pensule de care am eu nevoie sa ma machiez zilnic, asa ca am gasit aceasta scuza sa mai cumpar cateva pensule.:( Veti zice ca nu este prea echitabil insa daca vreti sa stiti adevarul, eu preferam sa iau cu mine tot setul, ma gandeam ca poate am nevoie, ca stau mai multe zile, ca se murdaresc si trebuie sa am de rezerva, etc.
Setul Bdellium Tools l-am dorit de ceva vreme, am tot dat de ele pe You Tube, pe Instagram,etc. Eu le-am cumparat de pe iHerb la pretul de $47.60. Am avut mari ateptari, per total sunt multumita.
Pensulele Bdellium Tools se pot achizitiona si de pe siteul oficial bdelliumtools.com, unde gasiti toate colectiile lor din categoria "Maestro", "Studio", "Travel", "Bambu",etc. Imi doresc sa le incerc pe cele din categoria Green Bambu (am una pentru blending si este super).







Am primit pensulele intr-o cutie alba, ca cea din imagine, alaturi de un etui negru, usurel si subtirel, dintr-un material moale, deloc casant, captusit cu o tesatura care se poate spala usor (eu folosesc o periuta si se curata perfect cu gel de dus). Imi place mult ca este usor si nu ocupa spatiu mult, dispozitivul de prindere este cu arici, nu cu capse sau snur care se leaga, deci perfect pentru lenese (ca mine).

Setul este format din 12 pensule, sau mai bine zis 11 daca tinem cont ca una este perie pentru sprancene.
Cel mai interesata am fost de urmatoarele doua, din punctul meu de vedere esentiale indiferent de dificultatea machiajului.

785 Tapered Blending Brush (cea neagra)
776 Blending Brush


785 a fost pensula pe care am pus prima data mana cand am desfacut cutia, eram foarte entuziasmata si imi doream sa fie perfecta. Ei bine...nu este perfecta. Este putin cam aspra si nu prea o folosesc cu placere. Isi face treaba foarte bine, blending curat, fara pete, insa...nu stiu, poate ca daca o dau cu balsam de par o sa fie mai moale, o sa incerc si asa. Sau poate sunt eu prea sensibila in zona ochilor...

776 este o pensula care imi place mult si o folosesc zilnic. Imi place forma si realizez usor amestecarea culorilor cu ea. Nu este foarte moale dar nici foarte rigida, totusi suficient de teapana pentru a estompa si liniile mai dure.
Prima pensula de acest gen a fost aceasta:


Are perii o idee mai lungi, ceea ce inseamna ca este putin mai greu de controlat. Ulterior mi-am luat si Sigma E25, as minti daca as spune ca nu imi place, dar nu pot sa spun ca "merge singura", toate fac acelasi lucru.
Asadar iubesc 776 si mi-as mai lua de rezerva cateva sa le am cand lucrez pe alte persoane.


778 Large Shadow
766 Angled Shadow


778, pensula mare pentru aplicarea fardului o folosesc des, in ciuda faptului ca m-am gandit initial ca este foarte mare pentru ochiul meu. Imi place cum aplica fardul, o folosesc uneori si pentru mici blendinguri, aplic cu ea fard sub sprancene, aplic fard si in coltul intern, intr-o zi am aplicat anticearcanul si mi-a placut. Seamana cu E60 Large Shader de la Sigma, dar parca aceasta este mai densa, campteaza mai mult fard.

766 este taiata oblic dar este destinata tot aplicarii fardului. Mi-a fost putin peste mana la inceput, nu eram obisnuita cu o astfel de pensula dar imi place, ma ajuta sa difuzez frumos cotul extern, sau sa aplic fard in coltul extern sau in pliu. Imi place sa o folosesc si pentru a ilumina coltul intern si sub spranceana. O pensula buna, imi place mult.


772 Small Shader Brush
755 Smudge Brush


Doua pensule pe care nu am avut ocazia sa le folosesc foarte mult, nu am avut timp pentru a crea ceva cu ...detalii. Le folosesc pe ambele pentru aplicarea respectiv estompa fardul pe pleoapa inferioara, dar si pentru aplicarea fardului pe arii mici pe pleoapa superioara. 755 este foarte micuta si rigida, imi place sa o folosesc pentru a intinde creionul sau eyelinerul gel atunci cand vreau o linie difuza. De asemenea, sunt foarte potrivite pentru cut crease, chiar si 772 este foarte micuta, numai bune pentru crearea unui look mai sofisticat.


780 Pencil Brush


O  pensula utila, care imi place, o folosesc pentru a estompa fardul aplicat pe pleoapa inferioara sau pentru a aplica fard negru in coltul extern, sau in pliu. Am si pentru aceasta o dublura de la Cosmetic Style, abele fiind copii dupa MAC si Sigma. Pensulele creion sunt multifunctionale, se pot folosi atat pentru a aplica fard pe arii mai restranse, punctat in anumite zone, pentru difuzia eyelinerului sau creionului, mici blendinguri, etc.


710 Eye Liner
760 Liner/Brow


Pensula pentru eyeliner (710) a fost cea mai mare uimire pentru mine. Deci este atat de groasa...mi-am zis: "Pfff...este imposibil sa trasez o linie cu asta". Iata ca o folosesc zilnic si a devenit pensula mea favorita pentru eyeliner. Este rigida, ferma, dar moale in acelasi timp, perii nu se ciufulesc, ramane in stare perfecta si dupa spalare, este usor de controlat. Poate ca nu merge sa trasez cu ea cele mai minuscule linii de tus dar nici nu sunt fan, pentru mine este foarte buna si voi cumpara o dublura.

760 o folosesc pentru tus gel atunci cand uit sa imi spal pensula 710 (se intampla constant). Este micuta si functioneaza foarte bine, dar nu este asa stabila si usor de controlat. Pentru conturarea sprancenelor nu am incercat sa o folosesc, mi se pare prea micuta, este buna pentru a aplica produs cremos pe sprancene pentru un contur mai bine definit, dar nu a fost cazul momentan (am pensulica mea pentru sprancene la care nu renunt)

714 Flat Eye Definer
733 Lash
763 Angled Brow


Pensula plata nu o folosesc poarte des, imi place sa aplic fard negru la baza genelor cu ea, dar o folosesc si pentru produse crema, sau pentru a aplica glitter. Imi place dar nu pun mana des pe ea, imi va fi de folos cand o sa vreau sa fac un look mai sofisticat

Peria pentru gene si sprancene este obligatorie in orice colectie (din punctul meu de vedere), eu am inca 3 in afara de asta, si am mai avut cateva dar s-au deteriorat. Folosesc o perie de genul acesta si cand pensez (ma pensez), cand imi tund sprancenele, cand imi fardez sprancenele, cand am reziduri de rimel sub ochi sau pe pleoape, cand imi pica glitter pe fata... Am mai multe in colectie pentru ca trebuie sa gasesc macar una la nevoie (adica de fiecare data cand ma machiez sau ma pensez).

Pensula unghiulara pentru sprancene nu este preferata mea, mi-ar fi placut sa fie mai slim, mai plata putin, functioneaza dar...hmmm... Preferata mea pentru conturarea sprancenelor este o pensula Ardell.
Pensula unghiulara 763 o mai folosesc uneori pentru a aplica fard la baza genelor.



Sunt multumita de acest set de pensule si nu imi pare rau de achizitie. Pensulele care mie imi plac mai putin pot functiona foarte bine pentru voi si invers. Le gasesc pe toate utile si le folosesc pe toate mai mult sau mai putin, pensulele la care am avut ceva de criticat sunt cele pe care nu pun mana zilnic pentru ca nu am atat de mult timp la dispozitie sa pot lucra cu ele ceva mai sofisticat.
Mi-a placut foarte mult manerul acestor pensule, este subtirel si il manuiesc usor intre degete (daca ar fi sa compar cu pensulele Ecotools care au manerul destul de gros) De asemenea, mi-a placut si culoarea manerului.

Daca vreti sa comandati ceva de pe iHerb, nu uitati ca daca sunteti la prima comanda puteti folosi un cod de reducere de $5 daca valoarea comenzii este sub $40, sau $10 daca valoarea comenzii depaseste $40.
Codul meu de reducere este  PMG824.

Sper sa va fie de folos acest articol! 

Multumesc pentru vizita!