luni, 16 februarie 2015

Ce mi-am mai luat de la E.L.F. Parerea mea despre produse

In ultima vreme au fost reduceri consistente la  E.L.F si am profitat de ocazie sa mai incerc si eu cateva produse. Stiu ca sunteti interesate, in primul rand datorita pretului prietenos si avantajului de a primi un produs bun si accesibil in acelasi timp. Am incercat destule produse elf de-a lungul timpului, nu toate m-au incantat, dar unele chiar mi-au placut.


Am cumparat, in general, produse foarte apreciate, pe You Tube sau pe bloguri de beauty.
Printre cele mai apreciate sunt blushurile lor din gama Studio.


Blush in nuanta Fluchsia Fusion este un roz cu particule destul de mari de sclipici, pe mine nu ma deranjeaza acest lucru, dar daca va plac blusurile mate, care nu ies prea mult in evidenta atunci nu este o alegere prea buna pentru voi. Il port destul de des pe acesta, mai ales acum iarna, imbujoreaza frumos, fara prea multa culoare. Am observat ca daca scutur bine pensula particulele mari de sclipici pica in mare parte.


Blush/Iluminator in nuanta Gotta Glow. Imi place! Este putin cam prafos dar sa zicem ca pot depasi neajunsul acesta, ilumineaza frumos pometii, are particule aurii. Nu este iluminatorul meu preferat dar imi place si il folosesc. Iluminatorul preferat este cel din kitul Faceform de la Sleek (varianta Light)


Blush in nuanta Peachy Keen. Un alt produs foarte laudat, peste tot. Adevarul este ca ar fi o culoare perfecta pentru utilizarea zilnica. Mi l-am dorit, eram sigura ca il voi folosi cu drag dar m-a dezamagit, nu are culoare, este foarte tare si nu se poate lua pe pensula, nu se transfera nimic pe pometi. Chiar si in swatch, am insistat cu degetul foarte mult pe suprafata produsului ca sa se ia ceva (si nu a format crusta sau ceva de genul acesta). Pacat!



Warm Bronzer. Am cumparat acest produs pentru ca am avut si celelalte variante si am vrut sa le incerc pe toate. Mi-a placut mult pudra Complexion Perfection si Golden Bronzer-ul, varianta Cool Bronzer m-a incantat mai putin. Imi place acest produs dar...nu atat de mult cum mi-a placut Golden Bronzer (care este superb, mai ales nuanta deschisa pentru iluminare, eu am folosit produsul pana la ultima picatura). Warm bronzer, sau cel putin cel pe care l-am primit eu, este mai tare ca si consistenta, nu este asa fin cum imi aminteam si nu m-a impresionat prea tare.


Pensule Elf din gama Essential. Toata lumea iubeste pensulele Elf, nu prea am vazut review-uri negative. Din experienta mea cu pensulele incercate din gama Essential nu pot sa-mi exprim entuziasmul. Poate am nimerit eu un lot mai aiurea dar cele pe care le-am primit nu m-au multumit, sunt foarte rare in primul rand. A trebuit sa mai strang putin la baza pensulelor ca sa le pot folosi cat de cat eficient. Sa mai spun ca le-am stilizat eu cu forfecuta ca sa arate cat de cat ok? Sunt sigura ca s-au nimerit la mine asa, pentru ca in tutoriale si review-uri arata altfel. Cea pentru fard este la mama mea, ei ii place.  Celelalte le mai folosesc din cand in cand, dar rar...



Pensula pentru blush din gama Studio. Daca pensulele Essential m-au dezamagit profund, pensula pentru blush din gama Studio mi-a placut din prima. Este foarte mica si placuta la atingere, peri foarte fini. Eu o folosesc in mai multe scopuri, cel mai mult imi place pentru a fixa corectorul cu pudra, dar imi place si pentru contur si blush. Uneori o folosesc pentru a fixa cu pudra fondul de ten pe toata fata.


Glitter Primer. Unul dintre produsele preferate de la Elf, este chiar eficient si probabil il voi recumpara daca nu voi decide sa incerc altul, cum este cel de la Lime Crime sau Urban Decay (desi pretul este destul de piperat). Momentan acesta este perfect, ma multumeste pe deplin, glitterul se lipeste perfect si rezista.


Elf Lock & Seal. Am cumparat acest produs ca sa il compar cu Duraline de la Inglot. Sunt diferente mari, cel de la Elf este mult mai apos... Mie imi place sa amestec Duraline cu  tusul gel, astfel il aplic mai usor si rezistenta este mai mare. Cel de la Elf merge amestecat cu pigmenti sau cu orice fard pulbere pentru a crea noi nuante de eyeliner. Il folosesc pentru a umezi pensula daca vreau sa folosesc farduri presate umezite pentru a le creste intensitatea, in acelasi timp creste si rezistenta fardurilor.Acest produs vine impreuna cu un mic recipient pentru amestecarea produsului si cu o pensula, mie imi sunt de folos ambele si le folosesc.


Daily Brush Cleaner. Inca nu stiu ce sa spun despre acest produs, daca imi place sau nu.. Este o solutie formata din apa, alcool denat, un conservant si inca un ingredient care banuiesc ca este un fel de detergent.. Il folosesc pe o discheta demachianta pentru a curata pensulele pentru ochi. Daca as folosi servetele umede pentru aceasta operatie as obtine acelasi rezultat, dar poate ca dezinfecteaza mai bine solutia pentru curatat... Nu imi place mirosul, miroase muuuuult prea puternic, miroase in toata camera a parfum dupa ce il folosesc.
Nu stiu daca il voi recumpara, probabil voi incerca altceva.


Servetele absorbante. Am uitat sa fotografiez acest produs, nu pentru ca ar fi cel din urma sau "de lepadat", ci pentru ca nu imi lipseste niciodata din geanta si evit sa il scot ca sa nu plec fara el. Este minunat, folosesc doua fasiute pentru a absoarbi sebumul de pe fata, nu voi mai trai fara ele!!

Cam acestea sunt ultimele achizitii de la Elf, o sa va tin la curent si pe viitor (daca va intereseaza).

Multumesc pentru vizita!

O zi placuta!