marți, 8 iulie 2014

Tips: Cum aplicam tusul gel ( Review Make-up Studio Eyeliner Gel)


Cred ca cel mai folosit produs de machiaj, dupa mascara,este tusul de ochi.  Am observat ca tot mai multe femei se arata interesate de eyelinerul gel, ceea ce mi se pare un lucru bun deoarece este un produs multifunctional ce poate servi in realizarea mai multor ''smecherii''(ca sa zic asa).

Imi place tusul gel pentru ca are o rezistenta mai mare decat tusul lichid sau decat banalul creion de ochi, depinde si prin ce modalitate alegeti sa il aplicati.

Eyelinerul gel se poate aplica intr-o linie fina, alungita, la baza genelor, adica in stilul clasic si elegant. Foarte usor acel contur al genelor poate lua forma un machiaj smokey, sexy, pentru o privire indrazneata si patrunzatoare.






Eu pun in aplicare ambele metode insa in ultima vreme am preferat a doua varianta.

Cum procedez in primul caz?

Pregatesc pleoapele cu fond de ten, dupa care aplic un  primer pe care il fixez cu un fard nude. Aplic iluminatorul Make-up Studio  (review aici) sub spranceana si in coltul intern al ochilor, dupa care incep trasarea liniei de tus cu ajutorul unei pensule subtiri pentru eyeliner, sau cu ajutorul unei pensule unghiulare.
Incep aplicarea din coltul interior spre exterior prin miscari scurte, precise si sigure. Am grija atunci cand realizez codita, aceasta trebuie sa fie trasata astfel incat sa arate bine din orice unghi. Acest lucru depinde si de forma pleoapelor, sunt persoane carora pleoapele nu le permit trasarea unei astfel de linii, iar pentru aceste persoane este mai potrivita a doua varianta de aplicare a tusului gel.







Cum realizez un machiaj smokey-soft cu ajutorul tusului gel?

In cazul oricarui machiaj aplic pe pleope fond de ten pe care il fixez ulterior si cu un strat foarte subtire de pudra, imi conturez sprancenele, dupa care incep realizarea machiajului ochilor. Aplic intai de toate un primer peste care distribui un strat de fard crem-bej mat.
Dupa ce am realizat aceasta baza care ma va ajuta in crearea efectului smokey incep apliarea tusului la baza genelor  intr-o linie fina care nu trebuie sa fie perfecta. Efectul difuz se poate obtine cu o pensula mica, rigida care foloseste pentru intinderea produsului, marginile le estompez cu ajutorul unei pensule putin mai stufoase dar tot de dimensiune mica(pentru a putea controla suprafata pe care vreau sa o acopar)




Produsul aplicat trebuie fixat apoi cu un fard negru sau maro, care trebuie aplicat din aproape in aproape si difuzat in partea exterioara cu ajutorul unei pensule curate.  Efectul se poate crea si pe pleoapa inferioara, tusul se poate aplica chiar si pe mucoasa interna. Si in acest caz trebuie fixat cu fard, se procedeaza la fel ca pe pleoapa superioara.






Puteti aplica si o pereche de gene false, vor intensifica si mai mult privirea, asadar ar fi un machiaj simplu de realizat, perfect chiar si pentru o  petrecere mai pretentioasa.
De asemenea, poate fi asortat oricarei nuante de ruj si oricarei tinute.

Parerea mea despre Make-up Studio Eyeliner Gel

Despre tusul gel Make-up Studio am multe cuvinte de lauda, era de aseptat sa fie un produs  remarcabil insa am cateva puncte pe care vreau sa le subliniez.

Intai de toate am admirat recipientul care vine impreuna cu o pensula incorporata, destul de ok pentru a ne putea folosi de ea (desi ar fi putut fi o idee mai subtire)







Tusul este negru intens, foarte cremos si se aplica foarte usor, poate cel mai usor si rapid in comparatie cu produsele pe care le-am mai incercat.
Este un produs senzational cu care se pot face multe lucruri, se pot realiza machiaje artistice cu el doarece se comporta foarte bine atunci cand vreau sa il estompez si pot jongla foarte usor cu el.
Insa aplicat ca atare, ca un simplu tus nu exceleaza la capitolul rezistenta, am impresia ca nu se usuca complet si daca il ating din greseala cu mana dupa cateva ore tinde sa se transfere. Pentru a rezolva aceasta  problema trebuie fixat cu un fard negru.
Cred totusi ca produsul nu este creat pentru a realiza ceva banal, asadar o sa revin si cu alte metode de aplicare care vor sta la baza unor machiaje ceva mai elaborate.

Tus de pleoape crema profesioal Make-up Studio ( disponibil pe produsecosmetice.ro)

PRO:

- pigmentatie  foarte buna(negru intens)
- textura cremoasa
- aplicare precisa si usoara
- posibilitatea estomparii cu usurinta in realizarea unor look-uri mai elaborate

CONTRA:

- se poate transfera daca nu este fixat cu un fard negru


Multumesc pentru vizita!