joi, 19 iunie 2014

Makeup Studio Shimmer Effect - Secretul pentru o piele frumoasa si luminoasa


Am descoperit remediul pentru tenul meu obosit!!!
Doar temporar, desigur! Am acest produs de o saptamana si a devenit nelipsit de fiecare data cand ma machiez. In ultima vreme am avut tot mai putin timp pentru mine asa ca machiajul meu pe timp de zi a fost unul minimalist. Cand nu am timp pentru ceva mai elaborat acord o atentie deosebita tenului in dorinta de a obtine o piele cat mai perfecta, ce radiaza si straluceste de sanatate. Oboseala si somnul insuficient isi fac simtita prezenta pe ten, asa ca micul meu secret pentru frumusete a fost intotdeauna iluminatorul. 
Chiar daca in realitate pielea poate fi terna, patata si cu imperfectiuni, cu ajutorul machiajului putem obtine tenul mult visat, macar temporar...
Pe langa fondul de ten potrivit si fixarea acestuia pentru o rezistenta mai mare, este indicata si folosirea unui iluminator aplicat pe punctele cheie ale fetei (pometi, nas, barbie, comisura buzei,frunte), dar si sub spranceana si in coltul interior al ochiului. Makeup Studio Shimmer Effect este produsul care aduce putina magie pe fata mea in ficare dimineata.











Inainte foloseam un produs pulbere pentru iluminare, aceiasi nuanta cu subton rece (Silver) si am fost multumita pana acum, si tind sa cred ca o sa fiu multumita in continuare pana imi trece febra descoperirii unui produs nou, superior celui vechi. Diferenta este ca Makeup Studio Shimmer Effect este un iluminator lichid, iar  avantajul acestui produs este ca particulele sidefate sunt mult mai fine, iar efectul mai light.
Imi place ca se distribuie uniform, fara pete si  nu se amesta cu stratul de fond de ten si pudra. Mie imi place sa il aplic dupa fond de ten si pudra, iar din fericire efectul dureaza, chiar daca nu revin cu un produs pulbere pentru fixare.  Prefer sa nu schimb textura si shimmerul delicat pentru ca devine mai tern si mai putin proaspat daca il fixez cu pudra translucida, iar daca revin tot cu un iluminator pe paza de pudra atunci arata ca si cum m-as fi straduit prea mult si atunci in loc sa  obtin efect delicat si gingas realizez tocmai contrariul.
Ambalajul m-a cucerit din prima, mai ales ca este dotat si cu o pompita pentru dozare.
Trebuie sa fiu foarte atenta atunci cand dozez pentru ca  risc sa raman cu mult produs nefolosit, este nevoie de o cantitate foarte mica, cam cat o bobita de piper.
M-am bucurat ca este foarte pigmentat, chiar neasteptat de pigmentat, puteti observa si in swatchuri.
De asemenea, trebuie estompat bine pe pometi pana se ajunge la afectul dorit.
De obicei aplicarea unui produs cremos deasupra unui produs pulbere nu este corecta (asa cum am spus mai sus, eu il aplic dupa ce fixez fondul de ten), insa acest iluminator nu se amesteca ''dubios'' cu celelalte straturi si nu se formeaza pete inestetice sau cocoloase. Efectul este cu atat mai placut daca il aplic peste tenul complet mat pentru ca am posibilitatea sa il asez acolo unde imi convine si sa controlez cantitatea de ''lumina'' pe care o doresc.









PRO:

- pigmentatie foarte buna
- distribuire uniforma pe ten
- posibilitatea reaplicarii daca este  nevoie (pana la intensitatea dorita)
- rezistenta foarte buna(nu se estompeaza pe parcursul zilei)
- ambalaj practic si igienic
- pombita pentru dozare (dozare care poate fi controlata, mai putin de jumatate de pompita petru zonele cheie de pe fata)
- produsul se poate amesteca cu fondul de ten pentru un efect de iluminare pentru intreaga fata
- exista si nuanta ''Gold'' care este mai potrivit pentru persoanele bronzate
- cantitate suficienta de produs (15 ml)
- se aplica foarte bine cu degetele, cu buretelul sau cu pensula

CONTRA:

- puncte contra nu am gasit


Pe produsecosmetice.ro sunt disponibile multe articole din gama Make-up Studio Professional, aruncati o privire aici.

Mie mi-au atras atentia urmatoarele:

Paleta 6 rujuri - Make-up Studio



Fond de ten profesional Make-up Studio


 Paleta profesionala de farduri Make-up Studio




 Sper sa va fie de folos articolul de astazi!

Multumesc pentru vizita!