miercuri, 4 iunie 2014

Colorful Summer Makeup. Machiaj in nuante de mov, portocaliu si albastru pentru o vara colorataachia

Desi ploua tot timpul si nu ne putem bucura in adevaratul sens al cuvantului de vara, macar in sufletele noastre sa purtam lumina si buna dispozitie ce inspira acest anotimp.
Inca am o retinere in a realiza machiaje radiante si luminoase pentru a accentua un ten sarutat de soare, poate pentru ca eu nu m-am bronzat deloc pana acum...dar am speranta ca voi capata si eu o tenta aurie pana la urma.
Am pus la treaba de data aceasta paleta de 28 de nuante de pe produsecosmetice.ro, despre care am vorbit aici. Combinatia de culori este mai indrazneata dar plasamentul este unul usor de digerat, eu am purtat machiajul cu drag si nu m-au oprit nici macar genele voluminoase.
Sper sa fie si pe placul vostru!









Produse folosite pentru machiaj:


Ten:  Revlon Colorstay  (180)
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Iliminator Flormar (01)
Ochi: 
          Kit pentru sprancene Oriflame
         Lime Crime Eyeshadow Helper (limecrimemakeup.com) - review aici
         Baza de machiaj NYX (white)
         Trusa 28 de culori (produsecosmetice.ro)
          Gel Liner L'oreal (Black)
          Gene false Elise
           Adeziv DUO
           Rimmel London ExtraSuper Lash 
   
Buze:Gloss Golden Rose

Multumesc pentru vizita!

Va doresc o seara placuta!