marți, 20 mai 2014

Machiaj fumuriu cu nuante de maro realizat cu paleta de 28 de culori. (Review & Swatch)

Daca sunteti iubitoare de smokey eyes si adorati nuantele pamantii si neutre, acest machiaj va fi pe placul vostru! O perioada lunga de timp am adoptat acest stil de machiaj pentru ca este simplu, din punctul meu de vedere si usor de realizat dimineata la prima ora. Cel prezentat de mine astazi este destul de intens, iar genele folosite nu sunt potrivite pentru zi, insa completeaza foarte bine forma si intensifica mult privirea, asadar il vad potrivit pentru o ocazie speciala, iar pentru mine este salvarea cand sunt in criza de timp si de idei. Imi place sa combin acest machiaj cu o rochita scurta vaporoasa, dar cu o nuanta ceva mai dulce pe  buze, poate un roz zmeuriu, sau o piersica delicioasa; iar pentru par as alege un coc jucaus din bucle lejere.
Un machiaj care se asorteaza perfect si unui look glam-rock alaturi de un ruj rosu ca focul, dar si unui look retro, elegant alaturi de o coafura sofisticata.







Machiajul  este realizat cu trusa cu 28 de nuante de fard de la produsecosmetice.ro
Am mentionat in trecut ca ma atrage aceasta paleta iar acum profit de ea din plin! Am pregatit o multime de fotografii ca sa va dati seama despre ce vorbesc.








Paleta este destul de mare, cat o trusa de 120 de culori sau de 88 de culori, insa pastilutele de fard sunt mult mai mari, cred ca sunt mai mari decat o moneda de 50 de bani, asadar cantitatea de produs este suficienta, ceea ce ma bucura mult pentru ca am gasit cateva culori preferate pe care le voi folosi intens.
Imi plac nuantele de albastru si de verde, dar ma incanta si nuantele de roz si portocaliu pentru ca sunt foarte pigmentate.  Nuantele pamantii m-au cucerit, penultimul fard maro de pe a patra coloana este minunat, poate cea mai pigmentata culoare din trusa, este culoarea de baza pe pleoapa in machiajul de astazi.


Chiar daca nu sunt uzuale, nuanatele de roz si portocaliu merita mentionate pentru ca au o pigmentatie buna. Unele sunt o idee cam prafoase insa pe mine nu ma deranjeaza atata timp cat se lipesc frumos pe pleoapa si culoarea ramane la locul ei in timpul amestecarii.



Dupa cum va spuneam, nuantele pamantii sunt foarte frumoase si deosebite, au un shimmer special, am incercat sa fac o poza si in lumina soarelui sa vad daca surprind aest lucru, insa nu am avut mare succes.
Nuantele de gri nu prea imi place sa le folosesc, in general ma refer, dar arata bine in anumite combinatii, prima nuanta din coloana 5 am folosit-o  in coltul intern (la machiajul prezentat mai sus)
 

Ceea ce ii lipseste acestei truse este o nuanta de highlighter, acesta ar fi un minus, insa este imbucurator pentru mine faptul ca exista nuanta de bej, prima din a doua coloana, pe care o folosesc pentru tranzitie.
Imi plac  nuantele de albastru insa nu toate au aceiasi consistenta si presimt ca va fi mai dificil de lucrat cu ele, insa nuantele de verde sunt perfecte, din toate punctele de vedere!
Cea mai nepigmentata cuoare este nuanta de mov de pe a treia coloana, desi este foarte frumoasa, aplicata pe piele nu este asa cum speram, cred totusi ca se poate rezolva problema aplicata in mai multe straturi.

Mai am o paleta de 28 de culori, dar este cu nuante neutre. Am comandat-o de pe un site gen Ebay si a venit intr-o stare jalnica, 7 farduri sparte din care nu am recuperat nimic si carcasa sparta si rupta, plus ca  a ajuns in doua luni...In alta ordine de idei, pigmentatia ei lasa de dorit, nici nu se compara cu cea prezentata astazi...  Va spun asta pentru ca am fost surprinsa de aceste diferente in ceea ce priveste calitatea.


Gasiti trusa de 28 de culori prezentata mai sus pe produsecosmetice.ro, aici.

Produse folosite pentru machiaj:

Ten:  Revlon Colorstay  (180) + Pharmaceris (Light)
          Revlon Colorstay Powder(Light)
          Iliminator Flormar (01)
Ochi: 
          Kit pentru sprancene Oriflame
         Lime Crime Eyeshadow Helper (limecrimemakeup.com) - review aici
         Baza de machiaj NYX (white)
         Trusa 28 de culori (produsecosmetice.ro)
          Gel Liner L'oreal (Black)
          Gene false Elise
           Adeziv DUO
           Rimmel London ExtraSuper Lash 
   
          +Gloss Elf

Multumesc pentru vizita!

O zi superba va doresc!