miercuri, 30 aprilie 2014

NYX Narcissus: The perfect pink!

Hey Girls!

Va posteam in articolul precedent despre produsecosmetice.ro iar astazi vreau sa va arat unul dintre cele doua produse pe care le-am primit. Va spuneam ca am ales o paleta Sleek si un ruj NYX.
Astazi o sa va vorbesc despre NYX Narcissus. Cum am ajuns sa aleg un ruj  roz? Ei bine, sunt in cautarea nuanteti perfecte de roz, am nevoie de un nude-pink ca sa zic asa, dar care sa aiba si personalitate. In plus, este sezonul florilor, asa ca imi place sa pun putina gingasie si pe buzele mele.Si daca mai vreti un motiv in plus, mi se pare ca alaturi de paleta Sleek Bright formeaza combinatia perfecta.






Pe site mie s-a parut ca nuanta est putin mai inchisa, dar tot mi-ar fi placut, chiar daca ar fi fost mai trandafirie, insa nuanta reala este un fel de baby-nude-pink. In orice caz, ma bucur ca este hidratant si cremos, totusi crapaturile si cojitele sunt evidentiate, dar asta este valabil pentru orice ruj, in general buzele trebuie sa fie in cea mai buna conditie daca vrem sa purtam o nuanta mai pretentioasa, daca daunele sunt prea mari artunci ar trebui sa renuntam la varianta stick si sa alegem un gloss colorat.
Apreciez faptul ca este  pigmentat iar culoarea ramane pe buze chiar daca nu este un ruj persistent, asa ca trebuie reaplicat insa mie mi se pare firesc si nu  aceasta este calitatea definitorie pe care trebuie sa o indeplineasca un ruj pentru mine. Ca sa ma multumeasca, un ruj trebuie sa fie  hidratant,  intai de toate, deoarece  buzele mele sunt permanent lezate si am nevoie ca produsul sa nu evidentieze prea tare cojitele, asa cum face un ruj menit sa aiba persistenta indelungata. Pentru problema asta nu am reusit sa gasesc o solutie desi am incercat cam toate variantele, inclusiv produse apicole, chiar si miere aplicata pe buze, cred totusi ca la mine problema este la nivel intern, probabil nu consum suficienta (Rusine sa imi fie!).
Aveti si swatch-uri mai jos, am incercat sa le fac in mai multe surse de lumina, cele de mai jos ar fi cele mai concludente.





*In realitate nuanta este putin mai calda si doar o idee mai intensa.





Intotdeauna am fost curioasa in privinta rujurilor NYX, asta pentru ca sunt extrem de laudate, acesta este primul pentru mine si ma declar multumita.
Nuanta imi place si imi sta bine daca il folosesc in diferite combinatii cu machiajul ochilor, in general cand folosesc culori, insa eu il  port si la smokey eyes, desi mi se pare ca scoate la iveala un subton prea rece.

Concluzii:

Puncte PRO:
- pigmentatie buna
- hidratant si delicat cu buzele
- dupa cateva ore buzele nu se usuca foarte tare daca nu este reaplicat

Puncte slabe:
- poate evidentia cojitele, in special cand este aplicat in cantitate prea mare
- nu exceleaza la capitolul persistenta

Produsul este disponibil pe produsecosmetice.ro, aici.

Sper sa va fie de folos articolul de astazi!

Multumesc pentru vizita!

O zi frumoasa va doresc!

Alex