duminică, 16 martie 2014

Paleta 66 Rujuri si Glosuri

Buna fetelor!

V-am prezentat in trecut doua produse de  care am fost foarte incantata si anume setul de 12  pensule din par natural de capra si bursuc si paleta cu 32 de farduri crema, aceste produse le gasiti disponibile pe www.paletutze.ro.
Pentru cine nu stie, paleutze.ro este un site care comercializeaza produse cosmetice, accesorii pentru machiaj, lentile de contact, bijuterii si accesorii, aruncati o privire!
Astazi vreau sa va prezint cel de-al treilea produs si anume paleta cu 66 de nuante de rujuri si glossuri pe care o gasiti disponibila aici.
Eu am avut paleta aceasta in trei variante si toate mi-au placut, obisnuiesc sa o reachizitionez cand termin o parte din nuante. Este adevarat ca nu reusesc sa consum toate pastilutele de ruj, insa nuantele de rosu si roz sunt primele pe care le termin, la fel si cele nude-piersica. Paleta de culori este destul de variata, acesta este cel mai mare plus, unele nuante sunt mai pigmentate ca altele, rezistenta este buna, cele mai glossy rezista mai putin dar este firesc.
Mi-a placut la aceste palete faptul ca poti combina mai multe  nuante pana ajungi la culoarea dorita, asta fara a apela la alte produse. S-a intamplat sa imi placa asa de mult o anumita nuanta incat  sa o folosesc pana la ultima picatura, aici ar fi un minus pentru ca mi-as fi dorit sa fie alocata o cantitate mai mare de produs fiecarei nuante.
Am citit pareri pro si contra referitoare la aceasta paleta, de la mine primeste un plus si o gasesc  utila, mai ales atunci cand sunt in deplasare.

Mai jos  aveti imagini si swatchuri ca sa va faceti o parere.




















Per total sunt multumita de paleta, imi plac in special nuantele de rosu insa mi-as fi dorit ceva mai mult produs din fiecare nuanta, insa pentru pretul pe care il are ofera suficient.

Sper ca o sa va fie de folos acest review, pentru alte detalii vizitati site-ul, sau va raspund la sectiunea comentarii.

O seara placuta!