vineri, 31 ianuarie 2014

Romwe Goodies (+ Outfit)

Buna fetelor!

V-am aratat aici unul dintre cele trei articole achizitionate de pe Romwe.com si anume un cardigan cu ciucuri, taiat asimetric. Am primit mesaje de la fete care m-au intrebat ce parere am despre produsele Romwe, daca  sunt multumita de articole si cum sunt din punct de vedere calitativ. Pana acum sunt foarte incantata de toate articolele, cei drept nu sunt foarte multe, vorbesc despre pantalonii imitatie piele disponibili aici si despre hainuta gen biker disponibila aici. Pantalonii sunt extrem de draguti si de o calitate foarte buna, sunt slim de sus pana jos si se muleaza perfect. Totusi sunt pentru o fata mai...subtirica, genul cu picioare lungi si subtiri. Eu am marimea S adica este un 34,  imi vin, asta este marimea mea, dar se ia putin pe formele mele, nu sunt ca jeansii, sunt mai rigizi dar sunt foarte confortabili.
In ceea ce priveste hainuta, imi place foarte, foarte mult, am facut pasiune in ultimul timp pentru biker jackets,
(desigur, pantalonii nu au fost alesi intamplator).Eu am ales marimea XS si am procedat corect, un S mi-ar fi fost mare.
 In adolescenta eram mai mult genul Barbie, imi placeau lucrurile extrem de feminine, purtam mult alb, dantela, floricele,rochite pantofi cu tocul foarte inalt... Acum viata mea este mult mai agitata, nu imi mai permite nici timpul, asa ca prefer mai mult stilul acesta...mai androgin (?cred)












Oricine poate efectua o comanda pe Romwe.com, aveti nevoie de un card Visa, si de cont Pay Pal, ceea ce este usor de realizat, numai sa incercati. Produsele vin la posta vamala sau in unele cazuri vin ca recomandate, mie mi le aduce postarul acasa pe acelea, daca nu, puteti ridica de la posta coletele.


Multumesc pentru vizita!

O seara placuta!