marți, 28 ianuarie 2014

Review:Set 12 pensule din par natural de capra si bursuc

Buna fetelor!


Vreau sa va prezint astazi un set de pensule si anume setul de 12 pensule din par natural de capra si bursuc disponibil pe siteul  Paletutze.ro.
Pensulele vin intr-un etui crem imprimat cu flori colorate, foarte shic si vesel din punctul meu de vedere, inspira viata si prospetime, uneori ma face sa imi insufletesc putin machiajele. Inainte imi placea mult sa pun culoare in machiaj, acum toate look-urile mele au devenit gri... Poate ca este indicat pentru starea noastra de bine sa renuntam la lucrurile sobre si sa facem loc unora mai colorate care sa ne alimenteze optimismul. 
In orice caz, am primit un colet cu trei produse (pe care le voi prezenta pe rand) si dintre toate acesta a fost produsul care mi-a luat ochii, a fost mai mult de cat ma asteptam din toate punctele de vedere.
Sa vedem despre ce este vorba ca sa stim despre ce vorbim:







 Datorita spatiului redus pe care il ocupa in bagaj eu spun ca este un travel kit foarte bine pus la punct. Eu il iau cu mine cand raman la prietenul meu, contine suficiente pensule pentru realizarea unui machiaj complet. 
Perii sunt calitativi si se simt extrem de placut la atingere, mai ales cele pentru fata. La spalare au picat fix doua fire de par din pensula pentru pudra, insa nu am mai avut probleme, nu mi-au ramas fire de par pe fata sau ceva de genul acesta, iar dupa spalare au ramas intacte, adica au revenit la forma initiala dupa uscare.
Manerele sunt din lemn si scurte, ceea ce intareste si mai mult ideea ca sunt potrivite pentru calatorii si pentru realizarea machiajului de zi cu zi. De asemenea le gasesc foarte potrivite pentru incepatoare, daca va doriti un kit de pensule care sa va satisfaca nevoile zilnice in realizarea unui machiaj complet, atunci acesta ar fi cel mai satisfacator din punctul meu de vedere. 

Fiecare pensula este destinata anumitor operatii, dar asta nu inseamna ca aceste indicatii trebuiesc respectate cu sfintenie, putem descoperi ca o pensula destinata buzelor este mai potrivita pentru realizarea unor detalii fine in machiajul ochilor, sau putem descoperi ca pensula pentru concealer aplica foarte bine fardul pe pleoape, etc.

Pensule pentru machiajul fetei:



  • pensula pentru pudra (par de capra)
  • pensula pentru contur si blush(par de capra)
  • pensula pentru fond de ten (par sintetic)
  • pensula evantai (par sintetic)
Dupa cum spuneam, sunt extrem de moi si catifelate, poate cele mai fine pensule pe care le-am folosit pana acum. Toate isi fac treaba foarte bine.

Pensule pentru machiajul ochilor:





  • pensula pentru anticearcan (eu am incadrat-o aici pentru ca o folosesc pentru aplicarea fardului pe pleoape in zonele mai restranse) - par sintetic
 Poate fi folosita si pentru aplicarea produselor cremoase cum ar fi fard crema, deci este porivita si     pentru anticearcan, insa eu sunt de parere ca anticearcanul se aplica cel mai bine cu degetele.

  • pensula pentru blending  (par de bursuc)
  • pensula pentru aplicarea fardului pe pleoape(par de bursuc)
  • aplicator cu buretel
Pensula pentru blending este foarte buna, suficient de pufoasa si densa. Este putin mai scurta si mai rigida decat pensulele de acest gen cu care eram obisnuita, aceasta intensifica mai mult fardul dar este buna si pentru estompare.
Pensula pentru aplicarea fardului mi s-a parut putin cam lata, dar fiind foarte deasa si putin mai rigida distribuie foarte frumos fardul pe pleoape din doua,trei miscari.
Aplicatorul cu buretel il folosesc destul de rar, insa poate fi potrivit pentru aplicarea unor farduri mai prafoase.

Pensule pentru sprancene si eyeliner:


  • pensula petru sprancene (par sintetic)
  • pensula subtire pentru tus(par sintetic)
  • perie pentru sprancene
Pensula pentru spranene este suficient de mica si rigida incat sa isi faca bine treba impreuna cu peria pentru sprancene. Pensula pentru eyeliner este potrivit de dura si subtire incat sa pot trasa linia de tus cu ea, se poate aplica cu ea eyelinerul lichid, este foarte precisa, eyelinerul gel trebuie sa aiba o consistenta mai fluida pentru a se putea atinge rezultatul dorit.

Pensula pentru buze:


M-am bucurat sa vad ca pensula pentru buze are si un capac de aluminiu pentru protectie. Pensula este foarte potrivita pentru ruj si imi place ca nu mai murdaresc totul in jur dupa ce lucrez cu ea.


Concluzie:

- Pentru calatorii, sunt suficiente ustensile pentru realizarea unui machiaj de zi cu zi, in cazul in care nu ma pot lipsi de anumite pensule, incap in etui inca doua,trei pensule pentru ochi, asta ca o rezerva.
- De asemenea, este  foarte bun pentru incepatoare, insa in momentul in care pasiunea o sa cresca veti vrea si alte pensule, forme si marimi diferite, insa cele enumerate mai sus, cele care se regasesc in kit ar trebui sa le aiba in colectie orice fata, nu doar pasionatele de machiaj.
- Pensulele sunt de calitate buna iar eu ma declar multumita

Gasiti setul de 12 pensule din par natural de capra si bursuc aici.

O zi frumoasa va doresc!


Alex