duminică, 10 noiembrie 2013

Bunatati Golden Rose

Buna fetelor!


Astazi am placerea sa va prezint  produsele primite din partea Golden Rose Romania, sau cel putin asa in ansamblu, nu o sa insist foarte tare pentru ca o sa fac review separat pentru o parte dintre ele.
Nu stiu daca ati observat, dar Golden Rose a evoluat foarte mult ca si brand de produse cosmetice, eu am descoperit ojele prima data, apoi rujurile. Am fost placut surprinsa de raportul calitate-pret si consider ca sunt produse care merita o sansa, chiar daca nu sunt atat de cunoscute ca alte produse drugstore.
Pot spune ca mi-am gasit doua preferate, cel mai mult imi place pudra Teracotta Sturdust, seamana extrem de mult cu un produs pe care l-am avut in trecut si l-am indragit mult insa a pus ochii pe el mama mea asa ca i l-am daruit. Daca ar fi sa le compar ati vedea ca sunt identice, chiar si ambalajul este asemanator.
Produsele fac parte din gama Premium si se pot comanda online pe siteul www.cosmania.ro.
Eu aveam un ruj din gama basic si pot spune ca este de o calitate foarte buna, este unul dintre cele mai longevive rujuri rosii din colectia mea (am atatea rujuri puternice minunate in colectie, dar cel mai urat este sa se intinda pe toata barbia,am observat ca se intampla asta la rujuri prea cremoase).

Asadar iata ce testez eu in aceasta perioada:









Am fost incantata sa primesc aceste produse si le folosesc cu placere. Am fost nerabdatoare inca de cand le-am vazut, au niste ambalaje dragute si sunt multumita si de calitate, eram nesigura in privinta fondului de ten cand l-am incercat pe mana, parea mult prea hidratant pentru tenul meu dar se pare ca se usuca, functioneaza ca un BB-cream, dispare pelicula lucioasa dupa cateva minute. O sa va dau detalii separat despre fiecare.

Pentru ca apar toate produsele in poza de grup si nu le-am pozat pe toate individual, v-am pus o lista cu toate ca sa fie mai usor de identificat.

Daca doriti un review detaliat pentru un produs in mod special nu ezitati sa imi spuneti!

  • -Fond de ten fluid

    -Pressed Powder 

    -Terracotta Stardust

    -Professional Palette 

    -Mascara Wonder Lash

    -Precision Liner

    -Eyeliner Pencil

    -Lipstick Ultra Rich Color

    -Shimmer & Pearl Gloss 


    Ce parere aveti despre produsele Golden Rose?
  • Ati incercat ceva pana acum?


O seara frumoasa va doresc!


Alex