marți, 8 octombrie 2013

Firmoo Eyeglasses


Buna fetelor!

Sunt foarte entuziasmata sa va vorbesc astazi despre ochelarii Firmoo. Mi-au placut atat de mult inca de cand i-am primit, cel mai mult m-am bucurat ca sunt mai micuti decat majoritatea ochelarilor de genul acesta, am fost foarte atenta la detaliul acesta, pe site aveti toate informatiile necesare in ceea ce priveste marimea ochelarilor.
De asemenea, trebuie sa stiti ca Firmoo.com este cel mai mare si mai complex  magazin online de ochelari de soare sau vedere, chiar si ochelari de designer. Puteti gasi extrem de multe modele si culori, mie mi-a trebuit o zi sa ma hotarasc, dar pentru mine a fost simplu pentru ca aveam nevoie de o dimensiune mai  redusa si nu aveam atat de multe variante.
Alt aspect care m-a bucurat foarte mult este faptul ca orice pereche de ochelari vine cu un toc pentru depozitare si panza pentru protectie si curatare. De asemenea vine si cu un mic dispozitiv (nu stiu cum sa-l numesc) util pentru schimbarea lentilelor. 
Modelul pe care il vedeti in fotografiile de mai jos il gasiti aici in urmatoarele variante de culori:
- Pattern, Red (C2)
- Pattern, Purple (C3)
- Pattern, Pink (C1)

(* Dimensiumile ochelarilor sunt descrise in detaliu pe site)

Eu i-am ales pe cei cu rame rosii pentru un look mai glam (fara dioptrie)














Daca doriti sa testati ochelari Firmoo, gratuit, tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti in programul lor, singura conditie este sa suportati voi taxa de transport.
Gasiti detalii aici (click).


In ceea ce priveste confortul ochelarilor, eu ma simt foarte bine cu ei. Desi sunt doar pentru ... fitze, i-am purtat o zi intreaga si nu am simtit disconfort, asta in conditia in care nu sunt purtatoare de ochelari de vedere si nici o impatimita a ochelarilor de soare.

De ce sa alegem chelarii Frimoo:

- ochelari de calitate
- design unic
- constructie solida
- culori diferite
- posibilitatea de a alege mai multe tipuri de lentile
- posibilitatea de a schimba lentilele
- toc solid pentru depozitarea, protectia si transportul ochelarilor
- alte accesori
- transport rapid si sigur al produselor prin curier

Sper sa va fie de folos acest articol, mai ales cele care purtati ochelari de vedere, aveti posibilitatea de a alege din mai multe tipuri de lentile, veti vedea in momentul in care va hotarati sa comandati.

O zi frumoasa va doresc!

Alex