joi, 4 iulie 2013

Photoshootig - Part 3

Buna fetelor!

Nu imi vine sa cred ca suntem in luna iulie, este cald, atmosfera foarte placuta, iar mie imi priesc zilele de vacanta. Desi as lenevi la nesfarsit si as sta cu nasul intr-o carte de dimineata pana seara, arde in mine dorinta de a realiza totusi ceva in timpul liber. Am decis sa fac ce imi place si nimic nu este mai placut, cu atat mai mult cand stiu ca langa mine este cel putin o persoana care isi urmeaza un vis.
Astazi va fac cunostinta cu Romina, o tipa care abia am cunoscut-o si deja imi este draga, un suflet de artist la inceput de drum, dar cu o ambitie si cu un devotament extraordinar pentru ceea ce face. Activitatea ei o puteti urmari pe pagina de Facebook, Romina Ioana Photography.
Primul proiect a fost realizat impreuna cu Alexandra Ilie, pot sa spun ca am fost fermecata de ea imediat ce am vazut-o, pe langa faptul ca a fost un model foarte cuminte, trasaturile ei frumoase si delicate au fost o inspiratie pentru mine.
Totul a fost pentru distractie in principiu, machiajul a fost colorat si jucaus iar Alexandra a adaugat ingredientul principal, FINETE.

Enjoy!























Model : Alexandra Ilie
MUA : Ion Alexandra
Photography & Editing : Romina Ioana Photography
Photo assistant : Bodrug Ioana


Daca ati urmarit articolul pana aici, recomand din toata inima sa urmariti si clipul de mai jos, merita!




O zi superba va doresc!!


Alex