marți, 23 iulie 2013

My Everyday Look

Buna fetelor!

Pana acum nu v-am aratat look-ul meu de zi cu zi, asta pentru ca de obicei oscilez, uneori port un smokey mai soft, uneori port culori, sau doar un tus colorat, dar cel mai des adopt machiajul pe care il vedeti mai jos. Imi place sa port rujuri puternice si chiar nu ma sfiesc in miezul zilei cu un ruj rosu pe buze, daca totusi nu am dispozitia necesara aleg un ruj roz trandafiriu, aceasta ar fi nuanta pe care o port zilnic pentru ca ma indulceste putin. In principiu aplic pe pleoape o baza bej nude usor satinata si evidentiez foarte usor pliul cu doua nuante de maro. Cel mai mult imi place sa evidentiez ochii cu o linie generoasa de tus, insa uneori imi place sa o estompez si sa creez un efect smokey.
Sper sa va placa!













Produse folosite:

Revlon Colorstay (180)
Corector Eveline
Pudra libera matifianta Essence
Elf Cool Bronzer
Elf Golden Bronzer
Sleek Blush (Rose Gold)

Lime Crime Eyeshadow HElper
Makeup Geek Eyeshadow
Nyx Caviar & Bubbles
Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume
Eyeliner Eveline
Creion Rimmel London (Black)

Paleta 30 nuante de ruj Bornprettystore.com


O zi frumoasa va doresc!

Alex