vineri, 17 mai 2013

Review: Gene false individuale Cupio

Buna fetelor!

Saptamana trecuta am primit pentru testare din partea cupio.ro o cutiuta de gene false si un adeziv negru.
Am amanat putin articolul pentru ca am filmitat si un mic tutorial si a trebuit sa gasesc timp si pentru editarea acestuia.
Asadar, este vorba de un mixed pack de gene false individuale scurte, medii si lungi, varianta perfecta daca sunteti incepatoare si vreti sa experimentati, astfel aveti totul la indemana intr-o singura cutiuta, fara a fi nevoie sa achizitionati 3 cutii de gene de marimi diferite. De obicei, genele scurte masoara 10 mm, genele medii 12 mm, iar genele lungi 14-15 mm.

Sa vedem rezultatul si apoi vorbim mai pe larg.






Cred ca multe dintre voi fugiti de ideea aceasta de a purta gene false individuale pentru ca necesita mai mult timp la aplicare si mai multa concentrare. Este adevarat ca este mai greu sa aplicam pe propria persoana, in ceea ce ma priveste, experienta am capatat-o prin exercitiul pe care l-am facut pe alte persoane, pentru mine mai putin am apelat la aceasta idee pentru ca mi s-au parut mai la indemana genele tip banda. Insa... efectul  este mai natural, mult mai comod pentru ochi. Prima mea experienta (pe mine) cu genele false individuale au fost niste gene false fir cu fir, a fost destul de greu sa le aplic dar rezultatul a meritat, ulterior am incercat si genele tip"manunchi", iar dificultatea este simtitor mai mica. Cu genele Cupio ar fi a treia experienta, repet, in ceea ce ma priveste pe mine, insist pe treaba asta pentru ca eu consider ca este mult mai simplu de aplicat pe alte persoane. Observ ca devine din ce in ce mai usor, iar efectul este cu atat mai fabulos cu cat este foarte confortabil sa le purtam in orice perioada a zile, le putem folosi doar pentru coltul extern, le putem aplica dupa finalizarea unui machiaj doar pentru a imbogatii putin genele(asa cum am procedat eu in clipul de mai jos), le puteti aplica pe pleoapa curata cu mare atentie si le puteti pastra mai multe zile daca le ingrijiti atent.
Deci daca doriti sa le pastrati mai mult timp, trebuie sa aveti grija la machiaj, eventual sa renuntati la rimel, si sa nu le agresati la demachiere.




In ceea ce priveste genele individuale este important sa nu se destrame cand le scoatem din cutiuta, deci sa nu fie foarte fragile si sa le putem scoate usor din recipient pentru a le aplica, asta pentru ca nu ne dorim sa pierdem jumatate de cutie pentru a reusi sa umplem un sigur ochi. Nu s-a intamplat in cazul genelor Cupio, insa am avut ocazia sa incerc genele individuale Peggy Sage si sunt un dezastru! Mie mi-au placut gene Cupio si as spune ca sunt asemanatoare calitativ cu alte branduri celebre existente pe piata.




Adezivul pe care l-am folosit pana acum este celebrul DUO si nu am indraznit sa incerc si altceva. Daca ar fi sa le compar, as pune ca cel de fata are o consistenta ceva mai fluida si mi se pare putin mai dur dupa uscare. Actioneaza la fel in cazul genelor tip banda, dupa ce distribui produsul pe banda eu astept aproximativ un minut dupa care le aplic. Genele se aplica usor si rapid, deci nu am avut probleme in privinta asta, a fost mai  greu sa le indepartez, in final am pus demachiant la baza genelor si l-am lasat sa actioneze cateva minute pentru ca nu era chip sa le indepartez asa cum fac de obicei, dar chiar si in conditiile astea nu a cedat usor.
Per total mi se pare ok, cred ca este o alternativa.

Genele le gasiti aici, iar adezivul il gasiti aici.


Va invit sa urmarit si clipul de mai jos, veti vedea cum aplic eu genele individuale.
Sper sa va placa!



Va doresc o zi frumoasa!

Alex