miercuri, 8 mai 2013

Review and swatch: LA COLORS Lipstick (Caramel Cream)

Buna fetelor!

Intr-o postare anterioara v-am prezentat paleta LA COLORS Eye Design cu 30 de farduri, daca nu ati vazut articolul, il puteti gasi aici. Dupa cum spuneam, am mai multe produse din acelasi brand, astazi o sa va prezint rujul.
LA COLORS lipsick in nuanta Caramel Cream






Cand am vazut ambalajul cu capacul transparent am fost mai putin incantata, pare a fi fragil ambalajul,dar nu este chiar asa, adica nu este cel mai reusit design dar este ok.
Ca si produs, are o consistenta cremoasa, usoara si mata. Rujul este mai mult cremos decat lucios, in poza de mai sus am aplicat pe centrul buzelor un glos transparent pentru putin volum, insa nu este afectata nuanta.
Se simte foarte placut pe buze si mi se pare ca miroase a caramel sau a ciocolata, de asemenea buzele raman hidratate chiar daca acesta tinde sa dispara de pe buze dupa cateva ore(am problema asta cu unele rujuri, dupa un timp se usuca foarte tare buzele).
Imi place nuanta, este foarte naturala, de obicei nu port nuante nude, dar mi-ar placea si am cateva in colectie dar niciunul nu se potriveste cu pielea mea, cu tasaturile mele, de aceea inlocuiesc traditionalul ruj nude cu acesta care, zic eu, se incadreaza in categorie.
Primeste un plus din partea mea acest produs, este mai mult decat ma asteptam, chiar imi place ca textura, imi place nuanta, mai ales ca este una pentru toata ziua, in plus, pare ca incalzeste orice machiaj.

O parere pozitiva si despre acest produs, veti vedea in artiolele viitoare parerea mea despre creionul de ochi si contur buze si o paleta mai micuta care contine glitter.


Ati folosit produse LA COLORS, ce parere aveti despre ele?

O seara placuta va doresc!


Alex