miercuri, 10 aprilie 2013

Despre ingrijirea parului cret (+ Video)

Buna fetelor!


Inca de cand am blogul am plimit comentarii si mesaje de la fete care sunt "binecuvatate" cu un par cret sau ondulat si au probleme cu el, m-au intrebat care este secretul. Ei bine, nu este niciun secret si nu folosesc produse speciale si nici nu am un ritual neobisnuit, este atat de simplu incat m-am intrebat daca nu este putin cam... penibil sa public filmuletul de mai jos. Ideea este ca nu stiu cate dintre fetele care au parul ondulat il apreciaza si il iubesc asa cum este, cam acesta ar fi marele secret. As minti daca as zice ca sunt innebunita dupa parul meu, insa tin foarte mult la el pentru ca este o trasatura definitorie pentru mine, asa cum unele fete se bucura de niste picioare lungi atletice sau niste ochi albastri superbi asa ma intregeste pe mine parul meu, lung, voluminos, carliontat. Desigur, sunt ataaat de multe dezavantaje care uneori ma fac sa imi doresc o placa in secunda doi, insa pana acum am reusit sa ma stapanesc. Sau nu? Da, ca orice fata cu parul ondulat am vrut si eu o placa si o foloseam ori pentru breton, ori pentru intreg parul, etc. Am avut "norocul" sa se strice dupa un an si ceva, am avut o placa Philips destul de ok, nu am dus-o la garantie si o am si acum in casa asa cum este, o tin in ideea ca am si eu placa :)). In fine, vreau sa subliniez faptul ca acum ma bucur ca s-a stricat pentru ca principiile mele s-au schimbat complet si aproape ca nici nu vreau sa mai aud sa imi atinga parul vreo placa atunci cand merg la salon. Dupa perioada mea in care voiam parul drept am constatat o degradare masiva a podoabei mele, atunci am taiat din el destul de mult dupa care am inceput sa tund singura doar varfuletele cam la doua luni. Va spun sincer ca se degradeaza destul de repede chiar daca folosesc produse pentru repararea varfurilor, insa daca nu as folosi ar fi si mai rau. Acesta este dezavantajul parului cret care este extrem de uscat in general, se poate sa fie unele persoane care au scalpul mai gras si sa se ingrase parul la radacina dar varfurile tot uscate sunt. Asadar este bine sa prevenim aceste varfuri deteriorate folosind produse care ajuta la hidratarea si hranirea parului, se pot folosi impreuna mai multe produse fara teama de a obtine la final un par incarcat sau imbacsit pentru ca ATENTIE nu folosim produse de styling cum sunt gelul, spuma, fixativul ci doar produse cu efect de tratament.
Va las sa urmariti clipuletul dupa care va voi mai spune cateva cuvinte despre unele produse.



Momentan folosesc pentru aranjarea parului dupa baie cele doua produse pe care le-ati vazut in video. Foarte bine si indicat ar fi ca dupa uscare sa aplicam pe varfuri un ulei special pentru varfuri, de asemenea, am uitat sa mentionez keratina lichida Anian, am folosit-o o perioada dupa care am vrut sa incerc si alte produse din aceiasi gama dar trebuie oricum sa ma reaprovizionez ca mi se cam termina toate.
Am folosit in trecut si balsamul bifazic hidrorepartor care mi-a placut mult si mi-a lipsit cand s-a terminat.
Parerea mea despre produsele Anian o puteti citi aiciaici, si aici.

Si daca va intrebati ce sampon folosesc nu cred ca este o surpriza cand va spun ca inca folosesc gama Repair and Protect tot Anian. Am promis un review despre sampon si masca dar nu am reusit sa ma tin de cuvand, amandoua sunt aproape goale, dar totusi cred ca am sa scriu separat cateva cuvinte.



In final vreau sa subliniez cateva lucruri. In primul rand, daca vreti un par sanatos renuntati la placa, uscatoare de par, difuzoare,etc., in al doilea rand, renuntati la produse de styling, le puteti inlocui cu produse de ingrijire.
Pentru parul cret:
- folositi produse intensiv hidratante, seruri pentru varfuri, balsam leave-in, masca, etc.
- produsele speciale pentru parul ondulat sunt ok si este bine sa folositi daca aveti de unde sa le procurati
- incercati sa nu pieptanati parul foarte des si daca o faceti atunci sa fie doar pe parul ud si cu un pieptene rar (nu asa cum am facut eu !!! )
- NU folosititi pieptene pe parul uscat!
- incercati pe cat posibil sa evidati uscatorul de par
- evitati placa (chiar va rog, este foarte important!)
- si cel mai important, invatati sa va iubiti parul asa cum este!


Sper sa va fie de folos articolul de astazi, astept reactiile voastre!




O zi placuta va doresc!!

Alex