marți, 12 februarie 2013

Review: Lime Crime Eyeshadow Helper


Buna fetelor!

Astazi vreau sa va prezint un produs pe care nu il am de multa vreme, insa va spun sincer ca nici nu imi trebuie mai mult timp ca sa imi formez o parere despre el, as fi putut sa mai astept dar am fost atat de entuziasmata incat eram nerabdatoare sa impartasesc cu voi descoperirea.
Experienta mea in ceea ce priveste primerele pentru pleoape nu este foarte varsta, pentru fata am incercat mai multe dar niciunul nu m-a multumit 100%. Pana sa incerc Lime Crime Eyeshadow Helper am crezut ca orice primer pentru pleoape mareste rezistenta fardului si cam atat, nu m-am gandit la un produs care ar putea sa transforme un machiaj intr-unul waterproof.  Sincer...nici nu am stiut cum sa inteleg chestia asta, adica a fost ceva de genul : "Pe bune, chiar poate sa faca asta?". Ei bine, pot sa spun ca ajuta extrem de mult   la aderenta fardului pe pleoapa si in ceea ce priveste rezistenta machiajului a facut fata in destul de multe conditii nefavorabile. Daca vreti un exemplu si cred ca este absolut necesar sa stiti asta, imi pare foarte rau ca nu am dovezi, dar cred ca stiti cum este sa va machiati la 6 dimineata, sa plecati la 7 si sa mai ajungeti seara tarziu acasa; dupa o asemenea zi este imposibil sa mai aratam la fel de fresh. Totusi, dupa 16 ore machiajul meu arata extrem de proaspat, nu mi-a venit sa cred ca nu s-a strans deloc fardul, as fi putut lejer sa imi pun o pereche de gene false, sa imbrac o rochie draguta si sa merg la petrecere, singurul retus  ar fi fost pentru zona T a fetei si pentru buze, desigur. Nu va vine sa credeti? Nici mie, dar va asigur ca este adevarul!
Va fac cunostinta cu produsul, apoi va spun mai multe detalii.







* Ca orice produs Lime Crime, prezentarea este una foarte draguta, ceea ce apreciez eu foarte mult este accentul care se pune pe detalii, atat in ceea ce priveste ambalajul cat si recipientul, ambele arata delicios.


* Categoric ajuta mult, mai mult decat primerul de la Elf pe care il folosim toate, trebuie sa recunosc diferenta mare intre ele. Repet, machiajul meu a fost intact dupa 16 ore si nu am folosit doar un fard bej si eyeliner, special am realizat ceva mai elaborat, cu farduri mai inchise astfel incat sa-i testez performantele. Primele semne ale degradarii machiajului apar in coltul intern si extern unde isi fac de cap glandele lacrimare, apare cu atat mai mult in zilele in care sunt obosita, apoi incep sa apara linii in pliu, toate astea apar dupa 12 ore sau mai bine cu un primer obisnuit insa cu Eyeshadow Helper diferenta a fost ca dupa 16 ore machiajul arata foarte bine, nu incepuse inca sa se straga, as fi chiar curioasa cat timp ar putea face fata.
Am observat ca este foarte important sa fie aplicat fardul imediat, inainte sa se usuce produsul, atunci are dublu rol, actioneaza si ca o baza, ajuta la aderenta si intensifica nuantele. Am facut experimentul acesta cu aceleasi farduri, chiar nu conteaza brandul, cu cat jonglez mai rapid cu atat maresc performantele.
Face fata si pe vreme rea, viscol de exemplu, in acest caz trebuie sa fim inspirate sa aplicam un rimel waterproof.


* Produsul este bej deschis, nuanta pielii in cazul meu, are o textura de spuma as putea spune, nu are o consistenta lichida ci densa, spre solida, de aceea este necesara o cantitate foarte mica pentru a acoperi suprafata pleoapelor.

Produsul il gasiti aici la pretul de 16,99$.
Pe limecrimemakeup.com puteti gasi mai multe produse Lime Crime, puteti arunca o privire daca va intereseaza.

Pentru fetele care m-au intrebat de-a lungul timpului cum sta treaba cu shippingul si alte detalii, va raspund acum si sper sa fie de folos pentru oricine.

Pentru o comanda pe limecrimemakeup.com se accepta plata cu cardul, evident cont  Paypal.
Shippingul costa 10.95$,iar coletele ajung la posta vamala de care apartineti, cel putin asa mi-au ajuns mie.

Sper sa va fie de  folos!

O seara placuta va doresc!!

Alex