duminică, 25 noiembrie 2012

Pensulele din par sintetic Cosmetic Style

Buna fetelor!


Acum multa vreme, undeva pe la inceputul postarilor mele, am un review despre setul de 19 pensule Cosmetic Style, il puteti gasi aici daca doriti sa-l cititi. Am folosit si folosesc zilnic aceste pensule de mai bine de un an, in tot acest timp nu s-a uzat nimic la ele si va rog sa ma credeti ca le-am folosit intens, le-am spalat foarte des si nu le-au picat perii, nu s-a dezlipit manerul si nici nu sunt mai  aspre ca la inceput, se spune ca pensulele din par natural ar avea de suferit la spalari repetate, nu s-a intamplat asa ceva. Astazi o sa va vorbesc depspre pensulele  din par sintetic Cosmetic Style, eu am o parte dintre ele, dar intentionez sa le iau si pe celelalte. Initial am luat la o comanda pensula pentru fond de ten si am primit cadou pensula rotunda mare pentru blending, la o alta comanda am bagat in cos si pensula unghiulara (si bine am facut), spre fericirea mea am primit si pensula pentru smudging. Sunt foarte incantata de toate si le vreau si pe restul, consider ca sunt esentiale si acestea in colectia de makeup si completeaza foarte bine setul de 19 pensule pe care l-am muncit atat de mult si arata ca nou (va pot demonstra daca vreti :P ).
Inainte sa va arat fotografiile trebuie sa mentionez ca pensula pentru fond de ten si cea mare pentru  blending le am de mai bine de 4 luni, cred si au fost cele mai agresate pensule din tot setul, le-am spalat uneori de 2,3 ori pe saptamana, sau mai mult. Uneori am trisat, nu am avut rabdare sa le las sa se usuce si bagam uscatorul de par ca sa grabesc procesul, dupa ce le-am incercat nici nu mai concepeam sa ma intorc la buretei, cu pensula duo fiber aplicarea fondului de ten este mult mai usoara si mai igienica, iar pensula se curata usor si nu absoarbe mult produs (atentie, feriti pensulele pentru fond de ten de Revlon Colorstay, mi-a cam stricat pensula pentru blending,pe care eu o folosesc pentru a uniformiza fondul de ten sau concealer-ul in zonele mai greu accesibile, in zona nasului sau a ochilor, acum si-a mai revenit). Vorbeam despre uscatorul de par alaturi de pensule, nu este o "combinatie" buna, cele din par natural se ciufulesc si asta nu-i o problema mare. Eu am facut marea prostie sa usuc pensula duo fiber cu un uscator de par cu putere foarte mare, fara sa-mi dau seama ca ar putea afecta perii sintetici (veti vedea in fotografii despre ce vorbesc).







Eyeliner brush este cea mai buna pensula pentru trasat linii pe care o am. In setul de 19 exista o pensula unghiulara din par natural de bursuc, aceasta este foarte moala, placuta la atigere, cea de fata, din par sintetic este rigida, are perii perfect taiati, este foarte plata, traseaza linii precise atat cu fard cat si cu  eyeliner gel. Este perfecta, imi place foarte mult sa-mi conturez sprancenele cu ea, parca as mai vrea una la fel de rezerva.

Smudging brush este o pesula mica pentru blending, foarte buna pentru intinderea creionului la baza genelor, pentru crearea efectul smokey, nu indeplineste functiile unei pensule clasice de blending, nu este deloc pufoasa, este rigida, mica, perfect rotunjita. Mai poate fi folosita pentru aplicarea unui fard iluminator in coltul itern al ochiului si in cel mai inalt punct al sprancenei. Eu nu aveam o astfel de pensulica in colectie, se gaseste in setul de 19 varianta ei din par natural de dimensiuni mai mari, cea sintetica este si mai potrivita pentru creioanele cremoase, sora ei mai mare ajuta mai mult la blenduirea fardului aplicat pentru fixare, deci fiecare cu povestea ei :)

Blending Brush este o pensula rotunda, mare, pentru blending sau pentru finisare, mai precis pentru produsele lichide, zic eu. Poate fi folosita pentru estomparea bazei pe pleoape, inaite de a incepe aplicarea fardului, sau pentru estomparea concealerului. Eu zic ca face pereche buna cu duo fiber, fiind mai micuta ajunge in locurile greu accesibile pensulei pentru fond de ten.

Stippling duo fiber brush este faimoasa pentru performantele ei in a aplica fondul de ten. De ce imi place atat de mult?In primul rand nu absoarbe mult produs, rezultatul final este unul foarte bun, nu raman peri pe fata, se spala foarte usor cu apa calda si sapun, perii raman albi dupa cum vedeti in fotografie.
Dar...aveti mare grija, am spus mai sus, am facut greseala sa o usuc cu un uscator de par de capacitate foarte mare fara sa fiu atenta si sa pastrez o oarecare distanta si iata ce s-a intamplat:


* Ceea ce vedeti in poza de mai sus este strict din vina  mea, este reomandat ca pensulele sa fie lasate sa se usuce natural. Pe o parte perii nu mai sunt perfecti, drepti, au ramas in directia in care am pus eu uscatorul de par (chiar daca am spalat-o de multe ori dupa aceea nu si-a mai revenit). Performantele ei nu au scazut, asta este bine, functioneaza la fel numai ca are acest "handicap" di cauza neatentiei mele,deci aveti grija.

Conider ca pensulele din par sintetic sunt la fel de importante in trusa noastra de machiaj ca cele din par natural, sunt esentiale pentru aplicarea produselor lichide pentru ca se curata mai usor ca celelalte si isi fac treaba mai bine.
Eu recomad pensulele Cosmetic Style din toata inima, isi fac treaba foarte bine si nu sunt atat de scumpe ca cele de la alte branduri de lux, eu nu sunt convinsa ca merita investita o mica "avere" in pensule daca exista si o alta varianta de calitate foarte buna care functioneaza la fel de bine. Asta este parerea mea. Voi ce credeti?

Care sunt pensulele cu care va place sa lucrati cel mai mult?Sunt curioasa care sunt preferatele voastre.


O seara placuta va doresc!

Alex


PS: Puteti gasi pensule Cosmetic Style pe machiajprofesional.shopmania.biz si pe cosmetic-style.ro.