duminică, 30 septembrie 2012

Lime Crime: Liquid Eyeliner Colection

Buna fetelor!

Da, stiu ca nu prea mi-am facut temele in ultimul timp, dar am o scuza sa stiti, nu lipsesc nemotivat, sper sa ma obisnuiesc cu ritmul acesta mai accelerat de viata si sa reusesc sa realizez ceea ce imi propun. Acum ca incepem din nou studiile va fi si mai greu sa ne calculam timpul, voi cum faceti fata? :D
 Revenind la "vedeta" articolului de astazi, cred ca ati observat in ultimul timp in machiajele mele niste tusuri colorate, ei bine este vorba despre Lime Crime Liquid Eyeliners.
Lime Crime ne-a obisnuit cu o prezentare care taie rasuflare, intrece masura si de data aceasta prin detaliile deosebite, foarte atent realizate. Din punctul meu de vedere totul este perfect, foarte bine pus la punct, pretios as putea spune. Poate ca pentru multe dintre voi culorile acestea iesite din comun sunt "prea mult" dar eu le gasesc perfecte si folosesc adesea tusurile colorate combinate cu cel negru(veti vedea cateva exemple la sfarsitul articolului). 






*Fiecare eyeliner este depozitat intr-o cutiuta de carton foarte draguta si la fel de atent gandita.


*Pigmentatia este foarte buna, la fel ca si fardurile, intensitatea este aceiasi chiar si la tusurile deschise la culoare; nu sunt deloc discrete, sunt foarte pigmentate si sunt menite sa iasa in evidenta.

Denumirile sunt foarte dragute si sugestive:

- LUNAR SEA
- BLUE MILK
- CITREUSE 
- 6th ELEMENT
- ORCHIDACEOUS 
LAZULI
QUILL



* Aplicatorul este o pensula foarte subtire, este tipul de aplicator cel mai sigur din punctul meu de vedere, incomparabil cu cel carioca sau creion.

Eu nu gasesc niciun minus, clar! Le ador!







Cel mai mult am purtat aceste eyelinere combinat, dar le-am incercat si individual, pentru mine nimic nu este prea mult si port orice cu capul sus. In orice caz...am cam facut exces de ele in ultima vreme, la fel si de farduri, poate ar trebui sa-mi amintesc si de celelalte produse din colectia mea...dar sunt atat de incantata!!!

Va doresc o zi cat mai placuta!

Alex