marți, 13 martie 2012

Experienta mea cu Anian Part.II

Continui povestea mea cu Anian si va prezint astazi balsamul bifazic intensiv hidroreparator pentru par foarte uscat si deteriorat.
M-a tentat acest produs pentru ca am nevoie permanent de hidratare intensiva intrucat parul meu este aspru si tern chiar daca nu folosesc placa sau alte ustensile pentru coafat,un par cret,ondulat sau cu tendinta de ondulare prezinta aceste capricii greu de tinut sub control fie ca este agresat sau nu.
Consider ca acest balsam bifazic face echipa foarte buna cu Anian Keratina Lichida,spun asta din mai multe motive,mentionez ca le-am folosit atat impreuna cat si separat. Am observat ca balsamul disciplineaza firele rebele si netezeste parul in ansamblu lasand in urma o suvita matasoasa,finisata in mod natural. Keratina Lichida confera forta,volum si stralucire parului(pe langa proprietatile reparatoare pe care le au ambele produse). Ceea ce vreau sa punctez este ca eu prefer sa le folosesc impreuna,pentru mine nu exista "prea mult" in ceea ce priveste parul dar pentru o persoana care este posesoarea fericita a unui par drept si matasos poate fi  mai mult decat are nevoie.
Produsul este depozitat intr-un recipient usor opac astfel incat se pot observa cele doua parti ale continutului care,dupa cum stiti,se agita bine inainte de folosire. Recipientul este prevazut cu un pulverizator pentru o distribuire uniforma.






Ce spune producatorul:

Noul ANIAN balsam intensiv bifazic, cu tratament hidroreparator, se foloseşte exclusiv pentru părul foarte uscat sau deteriorat de agenţi externi, precum razele solare, coloranţi, nuanţatori, permanent, folosirea excesivă a uscătorului de păr, apă marină sau din piscine, etc. Redă supleţea şi strălucirea părului. Acţionează atât în interiorul cât şi în exteriorul firului de păr. Conţine creatină şi ceramide 3 care acţionează în profunzime, agenţi care înbunătăţesc acţiunea de refacere a părului, proteine esenţiale din plante, un complex multiactiv protejează şi îmbunătăţeşte vitalitatea părului. Aplicat pe părul sănătos sau netratat, acţiunea sa poate fi excesivă dar nu dăunătoare făcând părul să pară greu, efect care dispare după prima spălare.

Instrucţiuni de folosire: Aplicaţi pe părul spălat şi şters cu prosopul. Nu aplicaţi pe scalp. NU SE LIMPEZEŞTE. A se evita contactul cu hainele.

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Tratament stiinţific.

Cantitate: 400 ml.

*Eu spun ca atinge punctele mentionate pe ambalaj. Pentru mine tratamentul cu Anian a avut un efect benefic.Daca ar fi sa aleg intre cele doua produse as fi in mare dificultate petru ca ambele corespund nevoilor mele si fac treaba buna impreuna. Un alt factor important pentru mine este cantitatea mare de produs care este suficienta pentru mult timp mai ales ca este vorba de un produs care este folosit frecvent iar daca avem un par bogat,un ser de 120ml ca cele pe care le-am mai vazut in comert este insuficient...cel putin pentru mine.

Ingrediente:



Sper sa fie de folos pentru voi acest review.

Aveti grija de parul vostru!



 * Produsul a fost oferit spre testare de TrioDeluxe.ro

Va doresc o zi frumoasa!

Alex