sâmbătă, 31 martie 2012

Dark lips? I love it!

Buna fetelor!

In ultimul timp mi-a fost greu sa tin pasul cu voi, dar nu o sa ma mai plang de lipsa mea de timp si o sa trec direct la scopul postarii de astazi.
Intotdeauna mi-au placut rujurile in nuante inchise,chiar daca  necesita o mai mare precizie la aplicare si nu sunt chiar asa de usor de purtat in timpul zilei. Atunci cand vreau sa eman putin mister si atitudine folosesc un ruj intr-un ton putin mai... neobisnuit. Prefer acest truc atunci cand machiajul ochilor nu este foarte definit,nu este cazul de fata,machiajul pe care o sa-l vedeti am vrut sa faca trimitere la eleganta,chochetarie si de ce nu...feminitate.Am vrut sa obtin un chip gingas si sofisticat care sa emane forta in acelasi timp.










Produse folosite:

Pentru ten: Baza de machiaj NYX
                 Seventeen Natural Velvet Matte Foundation(No.4 True Beige) 
                 Concealer Love Alpha(01)
                 Pudra Love Alpha(01 Natural)

                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Nyx( Silky Rose)
                   
 Pentru ochi:Sleek Au Naturel+Me Myself & Eye
                  Creion Oriflame(Nude) 
                  Eyeliner gel Love Alpa(Black) 
                  X-TRAORDINAIRE Mascara Seventeen(Black)
                  Gene false Red Cherry(107)
                  Adeziv DUO                            
Pentru buze:


               Creion retractabil Seventeen(Real Red)
               Ruj Oriflame Studio Artist(Deep Plum)

Va doresc o zi  frumoasa!

Alex