luni, 13 februarie 2012

Review Eritroacnol

Buna fetelor!

Stiu ca cele mai multe dintre noi avem probleme cu tenul iar acestea difera in functie de tipul de piele,de stilul de viata,de organismul fiecareia si asa mai departe. Asadar si eu sunt in cautarea unul produs care sa-mi satisfaca unele nevoi si sa-mi vindece unele "capricii" ale tenului.Cand vine vorba despre produse de ingrijire pentru pielea noastra lucrurile se complica destul de tare,nu am gasit niciodata ceva care sa ma multumeasca deplin,fie ca a fost vorba de Vichy,Bioderma,Ivatherm,Avene,L'OREAL...pana la Gerovital Plant,Cosmetic Plant si asa mai departe.Eu am fost in cautarea unei creme pentru fata destinata tenului mixt care sa-mi tina sub control scretia de sebum din zona T,sa previna eventualele pustule ce isi fac aparitia periodic si sa catifeleze epiderma. Mi-ar placea sa va dau o veste mare si sa va spun ca am descoperit produsul minune dar din pacate nu asta este scopul meu in momentul de fata dar cand o sa se intample asta va fi placerea mea sa impartasesc"secretul" cu voi.
Trecand printr-o farmacie naturista mi-au atras atentia niste produse pentru ingrijirea tenului a caror lista de ingrediente imi suna cat de cat cunoscut si nici nu era atat de lunga si suspecta ca la alte produse.Asadar,le-am studiat si am decis sa le dau o sansa mai ales ca au un pret foarte decent...asa ca nu pierdeam prea mult in ceea ce priveste partea materiala.Acum,dupa doua luni de utilizare cred ca pot sa spun cateva impresii despre fiecare.



Este vorba de: Eritroacnol-Lotiune antiacneica
                       Eritroacnol-Gel antiacneic
                       Spirulin-Crema pentru intretinere

I. Eritroacnol lotiune antiacneica:


 Ce spun ei:
Normalizeaza secretia glandelor sebacee.
Scade tendinta formarii cosurilor si previne infectarea lor .
Substantele dezinfectante si extractele de galbenele , echinacea si salvie au o actiune antibacteriana , antiseptica , un efect antiacneic, antiseboreic , usor astringent , virostatic , cicatrizant .  

    Utilizare:
Dimineata si seara , dupa demachiere sau spalare , se aplica lotiunea pe zonele cu acnee , folosind un tampon de vata .
Se recomanda apoi aplicarea gelului sau cremei antiacneice Eritroacnol. Pentru acneea severa , se repeta aplicarea de mai multe ori pe zi .
Dupa ameliorare , se fac 1-2 aplicari pe saptamana .  


Lotiunea este usor astringenta,nu a fost foarte agresiva cu pielea mea,ea are rolul de a curata intensiv porii si de a pregati epiderma pentru aplicarea locala a gelului antiacneic in maxima igiena.Asadar am avut grija sa astept sa intre in piele primul produs pentru a-l aplica pe urmatorul cu mainile foarte,foarte bine curatate si uscate.
 Am cercetat lista cu ingrediente si am scris in dreptul fiecaruia proprietatea pe care o are.
Ingrediente:
Water (Aqua)
Ethanol (alcool etilic) - usuca epiderma,poate crea iritatii sau agrava cuperoza
Calendula officinalis extract - mentine echilibrul de hidratare al epidermei
Propylene glycol - ajuta ingredientele sa intre in piele
Salvia officinalis extract - proprietati cicatrizante
Echinacea pallida extract - rol anti-inflamator
Boric Acid - agent atimicrobian,calitati antiseptice(devine toxid daca este igerat sau inhalat)

Menthol - efect racoritor si emolient

Salicylic acid - anti-inflamator,actioneaza ca un exfoliant chimic,ajuta la deblocarea porilor


II Eritroancol-Gel antiacneic:


Ce spun ei:
Combate eficient acneea , piodermita superficiala , datorita continutului in extracte de plante cu efect bactericid , virostatic , cicatrizant si calmant , antiinflamator .
Utilizare:
-Aplicatii locale de 2 ori / zi , in conditii stricte de igiena , recomandabil dupa folosirea lotiunii antiacneice Eritroacnol .
Ingrediente:
Water (Aqua)
Propylene glycol ajuta ingredientele sa intre in piele   
Echinaceea pallida extract - rol anti-inflamator
Calendula officinalis extract - mentine echilibrul de hidratare al epidermei      
Triethanolamine - are rol asemanator parabenilor si anume:conservare;pot produce iritatii
Carbopol 940 - agent de ingrosare
Salicylic acid - anti-inflamator,actioneaza ca un exfoliant chimic,ajuta la deblocarea porilor  
Methylparaben - parabenii au rolul de a conserva la fel ca si aminele(triethanolamine,diethanolamine,etc);
Propylparaben    pot provoca iritatii;prefixele Propyl/Methyl=produse derivate din petrol->blocareaporilor   
Retinol - vitamina A pura;are rol in dezvoltarea celulara
Alfa-tocopherol - vitamina E, antioxidant.

*Are consistenta de gel,se absoarbe rapid,face o treaba buna folosita impreuna cu lotiunea. Se foloseste in conditii de maxima igiena si nu se foloseste sub nicio forma machiaj dupa aplicare,de aceea eu folosesc aceste produse inainte de culcare in perioadele cu probleme.

III:SPIRULIN (Hofigal)


Ce spun ei:
Crema regenereaza si tonifica tesuturile - este recomandata pentru toate tipurile de ten
Crema Spirulin este un produs deosebit prin aceea ca imbina ingenios valentele cosmetice cu cele curative.Aceasta se datoreaza proprietatilor de exceptie ale Spirulinei utilizata cu rezultate remarcabile in tratamente cosmetice, precum si in tratarea a numeroase afectiuni ca: reumatism,guta,diferite dermatite,acnee chiar si psoriazis etc .
Ingrediente:
Biomasa de spirulina platensis ( Spirulina este o alga foarte complexa, mai multe detalii aici )
isopropyl myristate - substanta emolienta;poate bloca porii.
glicerin - hidrateaza si protejeaza pielea
cetyl alcohol -alcool gras folosit ca emolient,agent de ingrosare,nu este iritant.
DEA-cetyl phosphate -
lanolin - hraneste si hidrateaza tenul
ceteareth-20 -alcool gras,folosit ca agent de ingrosare
Hippophae rhamnoides oil - ulei de catina
methylparaben - conservant
prophylparaben - conservant
imidazolidinyl urea - conservant folosit impreuna cu parabenii
Lavandula angustifolia oil - ulei de lavanda
silica - rol absorbant,agent de ingrosare
Salvia officinalis oil- proprietati cicatrizante
BHA - antioxidant sintetic,agent cancerigen

*Intra rapid in piele,catifeleaza,are un miros destul de puternic.In recipient este verde insa isi schimba culoarea la aplicare.

O parere generala:

Pe langa faptul ca se doresc a fi produse naturale...la o prima cercetare a listei cu ingrediente descoperim anumite substante ce nu ar trebui sa-si aiba locul intr-un astfel de produs. Lasand la o parte crema de la Hofigal care nu face tenului rau...dar nici bine,lotiunea si gelul antiacneic pot fi utile in perioadele cu probleme. Eu le folosesc pentru aplicatii locale pe timpul noptii si pot sa spun ca isi fac treaba destul de bine,actioneaza repede asupra problemei(dar asta cred ca depinde de problemele fiecareia).
Pentru mine scrierea acestui articol a avut un scop educativ,am citit multe lucruri care mi-au dat un semnal de alarma...pe viitor voi fi mult mai atenta.
Voi continua sa folosesc Eritroacnol pe perioade scurte de timp..cat despre o crema potrivita pentru mine..sincer...nu stiu spre ce produse sa ma indrept,am incercat atat de multe si cu fiecare am avut o problema mai dvreme sau mai tarziu.
Voi continua sa testez...cred ...si va voi tine la curent.



O zi frumoasa va doresc!

:*:*

Alex