duminică, 22 ianuarie 2012

Make-up:Party Girl!

Buna fetelor!

In seara asta va propun un machiaj pe care eu il gasesc potrivit pentru petreceri,ocazii speciale sau pentru o iesire in club... De asemenea,am propus acest look pentru concursul organizat de Koko a carui tematica este seara de anul nou.
Poate pentru multe dintre voi este putin cam mult dar  poate fi ajustat comform gusturilor fiecareia(zic eu),mie imi plac machiajele dramatice si nu ma sfiesc sa le port,este adevarat ca iubesc in egala masura si look-urile sofisticate si feminine,insa din cand in cand imi place sa ies din anonimat














Daca doriti sa vedeti etapele realizarii acestui look puteti da click pentru marire pe colajul de mai jos:




Produse folosite:
Pentru ten: Revlon ColorStay (150Buff)   +Shills BB cream
                 Concealer Iluminator Touche Magique L'OREAL
                 Concealer Studio Artist
                 Pudra Trendy by Cosbell(Natural Rose)
                 Pudra bronzanta Gosh(14Warm Tan)
                 Blush Sleek(Rose Gold)
                 Fard Avon Smooth Mineral(iluminarea tenului)
Pentru ochi:Paleta Sleek Bad Girl + Metal Mania+88Warm
                  Creion Ada(Black)
                  Creion Avon(White)
                  Eyeliner gel SuperShock Avon(Black)      
                  Revlon Beyond Natural Mascara(Black)
                  Gene false Red Cherry(107 Black)
                  Glitter No name
                  Adeziv DUO             
Pentru buze:


                Creion contur buze Flormar(No.201)
                Ruj No name(Fantastic Collection No.23)
O seara frumoasa!

:*:*

Alex